zondag 6 augustus 2017

Zonder jou

De wereld ligt aan mijn voeten …
Maar zonder jou verlies ik de weg.
Bij de gedachte aan jou
lijk ik volledig te ontsporen.

Ik klamp me vast aan mooie momenten.
Maar zonder jou zijn ze waardeloos.
Ik droom van dingen
die misschien nooit zullen zijn …
en een tergend gemis verscheurt me vanbinnen.

Als de nacht niet zo lang was,
de dagen en weken korter,
stelde ik me misschien geen vragen…
Maar zonder jou wordt elke seconde
langer dan iedere minuut.

Ik ben niet bang om mezelf,
maar wel om jou te verliezen.
Ik duld geen medelijden,
alleen een stevige schouder.
Maar zonder jou ben ik ontroostbaar.

Een toekomst ligt voor me open …
Maar mijn hart lijkt in twee te breken.
Zonder jou weet ik even niet waarheen …
Want zonder jou ben ik zo verloren.


Door Ine Verhagen
op zondag 29 mei 2011


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!