maandag 7 augustus 2017

Dichteres Ineke Verhagen




Ik ben enorm blij dat ik deze jonge dichteres aan u mag voorstellen, als iemand je zo diep kan raken. Met simpele woorden, romantische gedachten, en andere magische atmosferen, zul je helemaal in de ban zijn van deze woordkunstenares. Al haar gedichten en poëzie zijn in verschillende thema's onderverdeeld. Zo kan je kiezen uit liefde, fun, verdriet, en ook warme gedichten over Kerstmis vergeet ze niet.

Neem even je tijd......



Een beste vriend .....

3 opmerkingen:

  1. zij Is een Prachtvrouw, een Mooie Dame en een echte Woordenkunstenares....Ik ben blij dat ik haar heb leren kennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad zo heb ik haar ook leren kennen ... Pracht vriendin die kan toveren met haar woorden . En nu gaan we nog meer van haar horen 😅😜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Ineke, wat ben jij hier goed in !!!! Blij je te kennen ... doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor uw reactie!