zondag 6 augustus 2017

Valentijn

Wees niet alleen vandaag, maar elke dag opnieuw weer mijn Valentijn.
Volg mijn rivier van dromen en ik zal er voor je zijn.
Neem mijn hand en laat ons samen op ontdekkingsreis gaan
naar verdoken verlangens.
Geef me tijd om mezelf te geven
en ik zal helemaal de jouwe zijn.
Vergeef me mijn breekbaarheid
en ik schenk je mijn vertrouwen.
Laat onze lippen elkaar vinden
om intense emoties los te laten in een hartstochtelijke zoen.

Ik wil je meevoeren naar mijn innerlijke ik
en je hart horen bonzen van begeerte.
Tracht me niet te veranderen,
maar neem me zoals ik ben.
Ik zal alleen maar groeien en sterker worden.
Vurig en krachtig
als de bries van een leeuw.
Ontembaar en gewetensvol, maar lieflijk en zacht.
Laat ons elkaar verwennen tot het ochtendstond,
en vergaderen tot onze laatste woorden zijn gesproken.


Door Ineke Verhagen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!