zondag 6 augustus 2017

Droom nog even ...


Droom en hou nog even mijn hand vast.

Betover me nog een keer voor je me loslaat.
Neem me nog eens in je armen zodat ik je warmte overal
met me kan blijven meedragen.


Droom nog even …

Zing nog een keer voor me …
zolang ik het geluid van je stem maar onthoud.
Huil met me mee en dep voor een laatste keer mijn tranen.


Droom nog even …

Kom nog eens naast me liggen en droom met me mee.

Zet je deur nog een keer voor me open, en ontsluit de venster
zodat mijn zorgen langs de achtertuin zullen vervliegen.


Droom nog even …

Luister nog een keer naar mijn verhaal
en herinner me nog eens aan het wat, hoe en waarom ik hier ben…


Droom nog even …

Troost me en verlos me nog één keer van mijn innerlijke pijn
en zeg op een dag vaarwel.



Door Ineke Verhagen
op 17 maart 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!