maandag 7 augustus 2017

Alleen jij ....

Alleen jij kunt mijn tranen drogen
en een lach op mijn mond toveren.

Alleen jij kunt mijn hart sneller doen slaan
en mijn bloeddruk verhogen.

Alleen jij kunt me het gevoel geven
dat ik iemand ben.

Alleen jij kunt me sterk maken
door alleen maar je hand op mijn schouder te leggen!

Alleen jij kunt me met een simpele kus warm maken vanbinnen,
en het gevoel geven dat ik zweef.

Alleen jij kunt me met een glimlach doen smelten.

Alleen jij zou de grond onder mijn voeten kunnen laten verdwijnen,
als je me zacht en teder zou kussen.

Alleen jij kunt mijn leven en mijn toekomst veranderen,
door er alleen maar te zijn.

Alleen jij mag me eindeloos liefhebben,
als je dat zou willen.

Alleen jij …
Enkel en alleen jij.

Alleen jij kunt mijn hart breken.



Door Ine Verhagen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!