maandag 7 augustus 2017

Ik wacht op jou....

Zolang er na een nacht weer een dag komt.
Zolang er na een winter weer een lente komt.
Zolang de merels blijven zingen.

Ik blijf op je wachten …

Al weet de regen soms van geen ophouden.
Al stormt het dagen aan een stuk.
Al bevries ik in de sneeuw.

Ik geef je niet op …

Niet wanneer de wanhoop nabij is.
Niet zonder je ooit ontmoet te hebben.
Niet vooraleer ik mezelf te rusten leg.

Ik zal op je wachten …

Zolang mijn tranen telkens weer drogen.
Zolang de rust in mezelf steeds terugkeert.
Zolang slechte herinneringen blijven vervagen.

Ik geef de hoop niet op …

Ook al besterf ik het vanbinnen.
Ook al zeg ik nog duizend keer vaarwel.
Ook al lijk ik mijn ziel te verloochenen.

Ik wacht op jou …
Op jou alleen.

Al worden minuten uren, en maanden jaren.
Al verdrink ik in de zee of ben ik verlaten in de donkere nacht.
Al sluit ik mijn ogen en rust ik in een dal.

Ik zal altijd op je wachten.


Door Ineke Verhagen
op 22 februari 2013


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!