zondag 6 augustus 2017

Binnenin mij ....

Binnenin mij is de wereld al lang dood.
Ik stap, ik ga door en ik beweeg …
Maar zonder jou ben ik helemaal leeg.
Ik verlies en ik verdrink.
Ik verstik mezelf in wanhoop.
Zonder jou geef ik het op.
Het doet me niets meer …

Alles is donker en kil.
Het voelt alsof ik me in de hel begeef.
Niemand staat dichter bij mij dan jij.
Niets is sterker dan jouw emoties.
Geen gil, geen schreeuw, geen traan.
De grond valt weg als jij de deur sluit.

Intense verdriet is wat me overvalt.
Kapot gaan zonder jou.
Verlangen naar moeders vleugels
en vereenzamen zonder vaderliefde.
Neem me mee naar een andere plek.
Een plek waar ik even geen pijn voel.

Ik wil niet meer door …
Niet zonder jou aan mijn zijde.
Niet zonder jouw hand in de mijne.
Ik ken alleen maar jou …
Jouw warmte, jouw genegenheid …
Alleen jij.

Laat me gewoon even alleen.


Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor uw reactie!